Foto: Pixabay

Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, uvedl: „S naší novou firemní identitou posouváme vzhled celé značky na vyšší úroveň. Vyvíjí se nejen naše produktové portfolio, ale také naši zákazníci. A my to vnímáme jako ideální příležitost, jak značku přizpůsobit desetiletí transformace a upravit její vzhled potřebám a očekáváním zákazníků. Naše nová korporátní identita podtrhuje moderní a osobitý design a jasně ukazuje náš přístup, který je v první řadě digitální.“

Velkou změnou neprošlo jen samotné logo, ale také font nápisu Škoda. Veškeré změny se projeví nejdříve na propagačních materiálech s tím, že na vozech budou změny patrné od roku 2024. Zároveň by měl být nápis „Škoda“ spojován s logem daleko více, než tomu bylo doposud.

Aktuální logo Škoda Auto bylo vyvedeno s plastickými prvky tak, aby působilo prostorově. Nové logo se možná trochu vrací do minulosti a sází na jednoduchý design a odebrání všech plastických prvků. V tomto logu je prý odraz na větší důraz digitální komunikace, protože dvourozměrné jednoduché logo je prý působivější a atraktivnější na mobilních zařízeních.

Na konečném návrhu loga se podíleli nejen zaměstnanci Škoda Auto, ale také zhruba 2200 respondentů. Barevně bude logo vyvedeno ve dvou různých odstínech zelené, a to smaragdové a „elektricky zelené“. Tato barva je totiž podvědomým symbolem ekologie a udržitelnosti.

Zdroj: TN.cz (odkaz)