DESIGN

Reproduktor Huawei Sound Joy má válcovitý tvar, který je potažen elegantním textilem s pogumovanými bočnicemi. Přímo na reproduktoru jsou samozřejmě pogumovaná tlačítka na ovládání. Velikostně pak není větší než obyčejná půllitrová láhev, což je jedna z jeho předností.

Je praktický a dá se velice snadno přenášet v batohu, kabelce a dokonce se pasuje i do držáku na lahev u kola. Huawei Sound Joy disponuje certifikací IP67, takže mu nevadí prach, vlhko a dokonce ani krátký déšť nebo ponoření do hloubky jednoho metru po dobu 30 minut.

Velice častým problémem u bezdrátových reproduktorů je, že když je postavíte, zakryjete tím jeden ze dvou reproduktorů. V případě Huawei Sound Joy to však vývojáři vyřešili velice chytře, protože na oba boky umístili designově vytvarovaný malý podstavec, který umožňuje přehrávat hudbu v plné kvalitě, i když postavíte reproduktor.

Pokud si však chcete vychutnat maximum, co reproduktor nabízí, je nejlepší ho položit. Pro tyto účely je reproduktor vybaven malými gumovými nožičkami. Ty zabrání nechtěnému otáčení či pádu reproduktoru. Navíc doporučujeme umístit reproduktor do úrovni uší posluchačů.

VÝKON

U Huawei Sound Joy najdeme dva měniče s tím, že jeden má být širokopásmový a jeden výškový. Podle technické specifikace mají 20 W a 10 W. Po stranách navíc najdeme i dvojici pasivních zářičů. V horní části je pak krásný kruhový panel z LED diod, který se zbarvuje podle hudby, ale také je to ukazatel stavu baterie nebo míry hlasitosti.

OVLÁDÁNÍ

Ovládání je velice jednoduché a intuitivní. Na těle reproduktoru pak nalezneme tlačítka +/-, kterými změníme hlasitost. Tyto dvě tlačítka jsou ty nejpotřebnější, a proto jsou takto vpředu. Z druhé strany je pak na plastové liště ještě kruhové kovové poutko a několik dalších tlačítek, jako například aktivace hlasového asistenta, play/pause, spuštění párování a jako poslední je zde tlačítko pro propojení s dalším reproduktorem.

U veškerých tlačítek pak najdeme elegantní podsvícení. Na konci plastové lišty je USB-C konektor, kterým se celý reproduktor nabíjí. Někdo by mohl namítat, že tento reproduktor postrádá 3,5 jack konektor. Upřímně řečeno, my jsme ho nepostrádali, protože, když používáte externí bezdrátový reproduktor, nepotřebujete si připojovat sluchátka. K reproduktoru vydal Huawei i doplňující aplikaci, pomocí které můžete měnit barevné podsvícení i různé režimy.

ZVUK

Postupně se dostáváme k nejdůležitějšímu parametru, a tím je zvuk. Zvuk je v případě Huawei Sound Joy jedinečným zážitkem, protože nabídne propracované basy i kvalitní nepraskavé výšky. Úroveň jednotlivých poloh si pak můžete hravě upravit v ekvalizéru v doprovodné aplikaci.

Pokud se však nechcete zabývat aplikací, nevadí. Reproduktor má nastavený výchozí režim, ve kterém hravě zvládne podat jakýkoliv zvuk. Překvapením byla skutečnost, jak velkou místnost dokáže takto malý reproduktor vyplnit a jak hlasitě a kvalitně dokáže hrát. Určitě neudělá ostudu ani při pořádném večírku, kdy strčí do kapsy i o mnoho dražší a větší kolegy. Huawei Sound Joy zkrátka nabídne prostorový dojem, i když se jedná o mono reprodukci.

ZÁVĚR

S cenovkou kolem třech tisíc korun se jedná o velice kvalitní reproduktor, který má výdrž větší než 26 hodin, což je až neskutečné, ale podle našich testů je to tak. Výdrž samozřejmě závisí i na míře hlasitosti. Po zvukové stránce je reproduktor univerzálním a zvládne přehrát prakticky jakýkoliv zvuk v maximální kvalitě. V aplikaci pak naleznete i několik režimů, kde si podle žánru můžete zvukový přednes doladit k obrazu svému. Zní to zvláštně, ale z pohledu kompaktnosti, výdrže, kvality i přednesu jsme prakticky nenašli chybu a rozhodně můžeme tento reproduktor doporučit. Jedinou malou nevýhodou je, jak bylo zmíněno výše, absence 3,5 mm jack konektoru, který by umožnil použít reproduktor jako externí pro zařízení nepodporující bluetooth.

Zdroj: uživatelské hodnocení redakce IT pro Tebe, informace poskytnuté společností Huawei