Foto: Pixabay

Za starých časů stačilo každému řemeslníkovi či podnikatelovi jen jeho dobrá pověst, která se roznesla po širém okolí. Dneska tomu již bohužel tak není. Každý podnikatel musí o sobě dát vědět, a to jde jedině tak, že vstoupí do online světa. Bohužel samotný vstup do tohoto světa také nestačí, protože vytvořením svých webových stránek či e-shopu ještě nemáte jistotu, že vám na váš web bude někdo chodit.

Zprvu se snaží podnikatelé zdánlivě ušetřit, a tak se pouští do tajů nastavování reklamy přes nejrůznější portály svépomocí, ale výsledek je vždy prakticky stejný. Vzhledem k tomu, že nemají žádné zkušenosti, tak se reklama sice zobrazuje, ale někomu jinému, než je cílová skupina.

V důsledku tak utratí hromadu peněz, ale jejich efekt se nijak na zvýšení obratů neprojeví, což je velice špatné. Dříve či později pak každý zjistí, že v celkovém součtu vyjde levněji, když se obrátí zrovna na odborníka, který jim pomůže celou reklamní kampaň sestavit a spustit.

Druhým problém pak bývá v případě, že chcete inzerovat svůj web či službu v zahraničí, třeba formou PPC reklamy na Slovensku nebo PPC reklamy v Polsku, protože neznáte tamní uživatele a tím pádem nedokážete opět nastavit správná klíčová slova.

Tak či onak je vždy lepší svěřit se do rukou profesionálům, kteří vaši investici transformují na váš zisk a zvýšené obraty. Uživatelsky velice pozitivně hodnocenou společností je SEO Consult, která má mnohaleté zkušenosti s uživateli v různých zemích, a proto dokážou tamní odborníci využít maximálně potenciál zahraničního trhu.

Velice oceňovanou předností je samotná reklama typu PPC, což znamená Pay Per Click = Plať Za Klik. V praxi tak je nasazena reklama a vy neplatíte za zobrazení reklamy uživatelům, ale až za toho uživatele, který na reklamu klikne a ta ho přesměruje na vaši cílovou adresu. Během kampaně ale můžete vejít i v širší povědomí, protože vaši reklamu vidí mnohonásobně více uživatelů, než za které jste zaplatili.