Foto: Pixabay

Instagram měl již od svého počátku velký potenciál a toho si také všimla společnost Facebook (v současnosti společnost Meta) a Instagram zakoupila. Nyní trochu zápasí Instagram o přízeň uživatelů s konkurenčním TikTokem od kterého také převzal krátká videa. Instagram se ale nenechá zahanbit, a proto šéf Instagramu, Adam Mosseri, zveřejnil své plány s jeho aplikací na tento rok.

Sám potvrzuje, že největší zájem je o krátká videa, a proto se v letošním roce budou vývojáři Instagramu zaměřovat hlavně na ně. Vše ale samozřejmě závisí na mateřské společnosti Meta, jaké kroky Instagramu povolí. Adam Mosseri doslova prohlásil: „Budeme muset přehodnotit, co je Instagram, protože svět se rychle mění a my se budeme muset změnit s ním.“

Foto: Pixabay

Právě proto plánuje v tomto roce zobrazovat až dvojnásobný počet videí. Navíc by měl Instagram nabídnout i nové nástroje pro tvůrce videí, kterými budou moci svůj obsah lépe zpoplatnit a pomohou jim tak vydělat. Dále by se měl Instagram zaměřit i na zasílání zpráv. Právě zasílání zpráv přes sociální sítě bylo identifikováno jako hlavní komunikační kanál pro mladší generaci.

Velice potěšující je zpráva, že po dlouhém naléhání a nátlaku ze strany uživatelů se vedení Instagramu rozhodlo vrátit zpět řazení videí chronologicky, které zmizelo v roce 2016. To podle uživatelů přispívá k lepší přehlednosti.

Zdroj: tn.nova.cz (odkaz)