OPPO odhaluje strategii, která stojí za jejím růstem v Evropě

Podle společnosti Canalys dosáhla společnost OPPO ve 3. čtvrtletí 2021 v Evropě 45% meziročního růstu. OPPO je poprvé mezi třemi nejprodávanějšími značkami v Polsku, Turecku a na Ukrajině. Pokračující růst společnosti OPPO je podpořený rozsáhlými investicemi ve střední a východní Evropě.

Foto: Pixabay

Přední značka chytrých zařízení OPPO dnes odhalila, že její úspěšný růst ve střední a východní Evropě je podporovaný jedinečnou „glokální“ strategií – tedy spojením globálních zdrojů a místních talentů, s cílem vytvářet produkty a inovace, které lidem zpříjemňují život.

Podle společnosti Canalys¹, dosáhla společnost OPPO během 3. čtvrtletí 2021 největšího růstu v celém regionu, včetně hlavních trhů, jako je Rumunsko (meziročně o 130 %), Turecko (meziročně o 60 %) a Polsko (meziročně o 44 %). Tento výrazný růst potvrzuje rostoucí oblibu technologií OPPO v celém regionu a pomohl společnosti upevnit pozici čtvrtého největšího výrobce chytrých telefonů v Evropě, s celkovým meziročním růstem o 45 %. V červnu značka OPPO vstoupila i na český a slovenský trh, kde se také pomalu, ale jistě, dostává ke slovu. Na Slovensku je už teď čtvrtou nejprodávanější značkou mobilních telefonů. 

Společnost OPPO v současné době působí v jedenácti zemích regionu střední a východní Evropy² a obsluhuje více než 400 milionů obyvatel. V zatím posledním fiskálním čtvrtletí dosáhla společnost OPPO významných milníků na několika klíčových trzích: v Polsku, Turecku a na Ukrajině se značka OPPO poprvé dostala mezi tři největší výrobce chytrých telefonů. V Maďarsku a na Slovensku, kde společnost OPPO zahájila svou činnost teprve v létě, se prodeje zvýšily o 232 %, resp. 224 %, a OPPO je zde čtvrtou nejprodávanější značkou. Oproti tomu v Kazachstánu dosáhly nejnovější modely OPPO řady Reno (Reno5 a Reno6) ve svých cenových segmentech 31% podílu na trhu. Na zavedenějších trzích, jako je Rusko, vzrostly online prodeje značky OPPO od začátku roku 2021 o 600 %; zatímco v Rumunsku dosáhlo OPPO v prvním roce 14% podílu na trhu, což je pro místní trh rekord, a prodeje řady Reno6 zde vzrostly o 400 %.

Foto: Pixabay

Vzhledem k tomu, že průzkum společnosti OPPO zjistil, že spotřebitelé ve střední a východní Evropě oceňují technologické společnosti, které se zaměřují na důvěryhodnost, inovace a snadnou obsluhu, značka OPPO v tomto regionu významně investovala, aby mohla nabídnout bezkonkurenční zážitek v každé z těchto tří oblastí.

Investice společnosti OPPO zahrnují vybudování prvního evropského testovacího centra v Rumunsku, které má zajistit, že budou všechna zařízení OPPO spolehlivá a odolná; otevření nového nejmodernějšího výrobního centra v Turecku, které má uvést do života poslední inovace chytrých telefonů OPPO; a vytvoření rozmanitých a talentovaných lokálních pracovních týmů, které umožní lépe porozumět potřebám místních lidí a vyvíjet intuitivní a ergonomická zařízení, u kterých bude vždy zaručeno, že dobře vypadají, dobře se ovládají a výborně fungují.

Johnny Zhang, prezident společnosti OPPO pro střední a východní Evropu, uvedl: „OPPO je mladá značka, ale naše DNA je zakořeněno ve vytváření špičkových inovací. Při dalším růstu a expanzi ve střední a východní Evropě se zaměřujeme na to, aby naše zařízení byla jednoduchá a snadno použitelná a zároveň poskytovala spotřebitelům plnou kontrolu nad jejich kreativitou, soukromím a pohodou – umožňovala jim zůstat ve spojení s lidmi a věcmi, na kterých jim nejvíce záleží. Lidé v celém regionu vidí v našem přístupu skutečnou hodnotu, což se odráží v trvalém úspěchu společnosti OPPO na mnoha trzích.“

Aby společnost OPPO navázala na svůj nedávný úspěch ve střední a východní Evropě, představí své aktuální hardwarové inovace na každoroční přehlídce INNO DAY, která se letos koná 14. a 15. prosince. Tato živá akce je přístupná médiím i spotřebitelům a bude zahrnovat celosvětové představení nejnovějších přelomových zařízení OPPO.

Zdroj: tisková zpráva společnosti OPPO

Přidat na domovskou stránku Seznam.cz
ARCHIV
Follow Me