Foto: Pixabay

V dnešní době mnoho lidí přešlo díky pandemii koronaviru na práci z domova nebo ještě hůř přišli o práci a živobytí. Tato situace samozřejmě přinutila velké procento občanů, aby si zkrátka založili vlastní živnost popřípadě nějakou svoji společnost. Podání žádosti o vydání živnostenského oprávnění jde zařídit jednoduše a prakticky na počkání.

Problém může však nastat při vedení mzdové agendy či daňové evidence. To může plány jednotlivých poctivých řemeslníků rychle katapultovat do ztracena. O poznání horší je pak zakládání obchodních společností jako je společnost s ručením omezeným nebo akciová společnost.

Například společnost s ručením omezeným se pak zakládá v devíti zdánlivě jednoduchých krocích, které spočívají od jednoduchých úkonů až po sepisování společenské smlouvy, zápis do obchodního a živnostenského rejstříku, ověření u notáře, atd. I proto se čím dál větší procento nově začínajících obchodníků rozhodlo nechat si založit společnost tzv. na klíč.

Foto: Pixabay

Další problémy pak vznikají hned po založení, protože zákon ukládá každé společnosti vedení účetnictví, mzdové agendy, pravidelné podávání daňového přiznání a v případě, že budete mít i pokladnu se můžete těšit na další administrativu spojenou s EET. Zkrátka je toho tolik, že pro samou administrativu a plnění zákonných povinností byste neměli ani čas na předmět vašeho podnikání.

Naštěstí existuje řada společností, které pomáhají podnikatelům, společníkům i akcionářům prakticky se vším, a to od založení společnosti, od vedení účetnictví, komunikace s úřady, vedení mzdové agendy nebo třeba ekonomické poradenství. Mezi uživatelsky populární poskytovatele těchto služeb patří například i společnost MXB, která ve svém širokém portfoliu nabízí řešení všech výše uvedených problémů. Jako bonus tak můžete jít klidně spát místo toho, abyste se stresovali, zda máte vyplněné daňové přiznání správě či nikoliv, zda jste dodrželi všechny zákonné náležitosti, apod.

Zdroj: MXB.cz