Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

V loňském roce vznikla naprosto nová sociální síť nazvaná Clubhouse, která vzešla z dílny Alpha Exploration Co. a již na konci roku 2020 byla naceněna na 100 milionů dolarů. Zvláštností této sociální sítě je, že můžete vstoupit pouze na základě pozvánky stávajícího člena a funguje na bázi audio chatu.

Prudký nárůst v popularitě neutekl pozornosti ani Elonu Muskovi nebo Marku Zuckerbergovi, kteří se sami do chatu zapojili. To dokazuje, že Facebook se o tento typ sociální sítě zajímá. Z historie víme, že v případě, že Facebook zaznamená nějaký nový trend v oblasti sociálních sítí či nějakou konkurenční a progresivní sociální síť nastávají zpravidla dva scénáře.

Buď ji jednoduše zakoupí, jako v případě WhatsAppu, Instagramu, Twitteru, atd. nebo se jen inspiruje a podobné trendy zavede na svých stávajících platformách, jako tomu je v případě TikToku (Instagram Reels) či Zoomu (Messenger Rooms). Veškeré informace jsou však v tuto chvíli spekulativní a jde pouze o predikce zakládající se na historicky podložených skutečnostech, nicméně je téměř jisté, že se můžeme na podobný audio chat těšit třeba jako součást Messengeru.

Zdroj: Engadget.com (odkaz)