Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Přerušení však nejsou způsobena technickými problémy, služba byla čínskými úřady zabanována, uvedli v TechCrunch. Zákazy v tomto směru rozhodně nejsou neobvyklé, protože v Číně jsou již zakázány mnohé internetové služby se sídlem v USA, včetně Twitteru a Facebooku. Zákaz přichází právě ve chvíli, kdy Clubhouse začal v Číně získávat na popularitě.

V loňském roce si Clubhouse, který se objevil velmi náhle, získal obrovskou popularitu i mimo Čínu a přitahoval celebrity jako Oprah, Ashton Kutcher a Elon Musk. Aplikace nabízí diskuzní místnosti na různá témata, přičemž jednou z důležitých vlastností je, že se diskuze neuloží a aplikace sama o sobě nenabízí možnost je zaznamenat.

Popularita Clubhouse je ještě působivější, když zjistíte, že aplikace je k dispozici pouze pro iPhone a lze ji začít používat pouze prostřednictvím pozvánky. Podle agentury Reuters se pozvánky na platformu v jednom okamžiku prodávaly v Číně až za 70 USD.

Zdroj: Mashable.com (odkaz)