Foto: poskytnuto společností e-Way CRM
Nenechávejte bez povšimnutí zpětnou vazbu
Nikdo není neomylný, ale důležité je chyby uznat a v budoucnu je neopakovat. Pokud se tedy někde na internetu objeví negativní ohlasy nespokojených zákazníků, nenechávejte je bez odezvy. Naučte se na jejich zpětnou vazbu smysluplně reagovat – a především se z ní poučte pro příště. Pozornost upřete především na sociální sítě a zbožové vyhledávače, tedy na veřejně přístupné kanály.
Nepřerušujte kontakt
Prodat a hotovo? Takový přístup vás může zbytečně připravit o cenné zákazníky, kteří by v případě jiného přístupu nakoupili opakovaně. Naučte se proto systematicky komunikovat a pravidelně se připomínat. Dobře nastavená remarketingová kampaň (od poděkování za objednávku přes výzvu k hodnocení až po nabídku podobného zboží) obvykle přináší ovoce. Standardem by však měl být i kvalitní poprodejní servis.
Pracujte na budování pevných vztahů
Budování vztahů se zákazníky spočívá především v mravenčí práci s nasbíranými informacemi. Přestanete-li na cílovou skupinu pohlížet jako na anonymy, brzy se vám podaří vytvořit komunitu věrných stoupenců, kteří na váš eshop nedají dopustit.
Klíčovým nástrojem pro sbírání a analýzu dat je vhodně zvolený systém CRM. Vyzkoušejte třeba český eWay-CRM, který vám poslouží i pro realizaci emailingových kampaní a řízení projektů.
Dejte najevo odbornost
Prověřeným způsobem, jak zapůsobit na zákazníka, je vytvářet hodnotný obsah, jehož prostřednictvím ukážete, že se ve svém oboru opravdu vyznáte. Ať už vsadíte blog, emaling, kanál na YouTube nebo jiný formát, vaše značka může jedině získat.
Zdroj: eway-crm.com (odkaz)