Foto: Freepik
Když se mluví o emailu, tak musíme zmínit i neblahé marketingové emaily. Většina lidí je považuje za spam, který jen zaplňuje vaši emailovou schránku. Je to nekonečné množství výhodných nabídek a akcí, které nemůžete propásnout v kombinaci s nejrůznějšími podvody. Uživatelé se naučili tento druh emailů ignorovat.
Gmail nám v tom již nějakou dobu pomáhá tím, že vytvořil speciální kartu „promo“, kam tyto emaily přesměrovává. Ve své schránce tak máte teoreticky jen hlavní zprávy, protože emaily ze sociálních sítí chodí také do speciální složky. Nyní ale přišel Google s novinkou, která nás docela i potěšila.
Foto: Freepik
Jestliže vás tyto emaily obtěžují natolik, že je nechcete ani ve své schránce, tak stačí nově pouze jednou kliknout. Nad těmito emaily se totiž zobrazí lišta s možností „Odhlásit odběr“. Tím by mělo dojít k odhlášení odběru. Doposud to bylo tak, že jste museli vyhledat ve spodní části emailu tlačítko „unsubscribe“.
To vás většinou přesměrovalo na neznámý web, kde se vám zobrazil formulář s důvody, proč chcete odhlásit odběr. K odběru jste se mohli kolikrát přihlásit i náhodou při nákupu v eshopu. Ty to mají kolikrát v obchodních podmínkách. Tuto funkci tak rozhodně schvalujeme a doufáme, že podobných novinek bude v Gmailu stále více.
Zdroj: AndroidPolice.com (odkaz)