Foto: Pixabay
YouTube je nejpopulárnější a největší video platforma na světě. Každý je asi zvyklý, že při přehrání jediného videa na YouTube musíte vydržet minimálně dvě reklamy před tím, dvě reklamy uprostřed videa a samozřejmě i nějakou reklamu na konci. Je to určitá daň za to, že koukáte na videa zadarmo.
YouTube navíc přišel s variantou pro méně trpělivé nazvanou YouTube Premium. Zde si můžete předplatit to, že vás nebudou obtěžovat žádné reklamy. Nicméně snahou Googlu i vývojářů YouTube je donutit co nejvíce uživatelů, aby si předplatili YouTube Premium.
Foto: Pixabay
Novým způsobem Googlu, jak nahnat nové předplatitele má být zkoušet právě jejich trpělivost. Před každé video by totiž nově mělo přijít až deset reklamních spotů, které nejdou přeskočit. Prozatím by se novinka měla týkat pouze chytrých televizorů.
Je to však jen otázka času, než to přijde i na mobily a na počítače. Deset reklam by však mělo být maximum, nikoliv pravidlo. Reklamy však nemusí být jen šestisekundové klipy, ale může to být jeden minutový, který nemůžete přeskočit. Pravdou však zůstává, že mnoho lidí toto nevydrží a raději zaplatí či z platformy odejde.
Zdroj: 9to5Google.com (odkaz)