Foto: Pixabay
Cílem společnosti Dell je umožnit uživatelům snadno opravit zařízení sami jen s drobnou pomocí tam, kde to dokáží, a zkrátit tak dobu řešení problémů. Aplikace Dell AR Assistant také potvrzuje všeobecný dlouhodobý závazek společnosti usilovat o udržitelnost. Tím, že díly budou přístupnější, lépe vyměnitelné a opakovaně použitelné, lze čerpat méně zdrojů a udržet v oběhu více materiálů.
Uživatelé aplikace AR Assistant mohou s využitím fotoaparátu svého chytrého telefonu vidět své zařízení a postup opravy v podobě smíšené reality s obrazem opravovaného stroje a překryvnou informační vrstvou. Aplikace nabízí také u vybraných systémů rozšířenou technologii klonování, která zobrazuje přesnou kopii serveru v libovolném prostoru a umožňuje s ním plnou, maximálně realistickou 360° interakci.
Vývoj aplikace akceleroval zejména prvních měsících pandemie, kdy technici nemohli navštěvovat zákazníky doma. V současné době je použití nástroje Dell AR Assistant závislé na správné prvotní diagnostice s následným objednáním dílů prostřednictvím týmu technické podpory. Plánem Dellu do budoucna je vyrábět díly ještě pohotověji a zlepšit jejich dostupnost v online prodeji a ulehčit tak zákazníkům údržbu zakoupených produktů.
Těm, kdo nemají zájem o provedení oprav vlastními silami, stále Dell nabízí další možnosti včetně technické podpory na webových stránkách společnosti. Společnost Dell navíc již více než deset let poskytuje uživatelské příručky k produktům online spolu se všemi souvisejícími zdroji. To zahrnuje soubory ke stažení včetně softwaru, ovladačů, systému BIOS, firmwaru, operačního systému a bezpečnostních oprav. Dell AR Assistant je přirozeným rozšířením uživatelských příruček – v přehledném, uživatelsky přívětivém formátu, který je přístupný odkudkoli.
Zdroj: tisková zpráva společnosti Dell Technologies