Foto: Pixabay
Jednoduché ovládání, podpora rozvoje byznysu a zjednodušení prodeje patří mezi klíčové faktory, které e-shopaři nejčastěji řeší při výběru vhodné platební brány. Chtějí ušetřit čas a nezaobírat se složitostmi, které jim ztěžují či dokonce znemožňují co nejefektivněji podnikat. Společnost Shoptet, která je největším českým poskytovatelem e-shopové platformy, se proto rozhodla vytvořit vlastní platební bránu, která bude veškeré požadavky podnikatelů splňovat.
„Je pro nás klíčové pomáhat s růstem businessu našeho zákazníka, chceme mu jednak zjednodušit ovládání svého e-shopu a je i v našem zájmu, aby se mu dařilo. Zisk je totiž pro většinu podnikatelů primární cíl a způsob platby ho může výrazně ovlivnit. Kromě toho jsme v oblasti platebních bran naráželi na limity, které jsme pro naše e-shopaře chtěli odstranit,“ komentuje rozhodnutí CEO Shoptetu Samuel Huba.
Platební brána Shoptet Pay je plně integrovaná do e-shopové platformy Shoptetu. „Díky tomu získá podnikatel okamžitý přístup k aktuálnímu stavu zásob, objednávek, reklamací, účetních výpisů i stavu plateb, což považujeme za velkou konkurenční výhodu,“ komentuje Huba. Zároveň dodává, že cílem jednotného ekosystému je ušetřit e-shopařům čas, který budou moci věnovat rozvoji svého businessu. A navíc mít své cashflow více pod kontrolou.
Velkou výhodou Shoptet Pay jsou nulové měsíční poplatky, které tato platební brána nabízí jako jedna z mála na trhu. „Pokud se e-shopařům nebude byznysově dařit a neuskuteční dostatečné množství prodejů, nemusí za Shoptet Pay vůbec nic platit,“ představuje velký benefit platební brány Huba. Hlavním důvodem je snaha Shoptetu co nejvíce zjednodušit prodeje svým klientům i jejich zákazníkům, kteří budou moci nakoupit pomocí jediného kliku.
Opora ve stabilním partnerovi a snadnější expanze na zahraniční trhy
Shoptet se rozhodl nic nepodcenit a na vývoji si dal opravdu záležet. Cílem bylo splnit i ty nejpřísnější nároky všech svých uživatelů. Společnost se proto rozhodla spojit s nizozemskou společnost Adyen, která patří mezi největší odborníky v oboru. Shoptet se tak zařadil mezi Facebook, Uber či Spotify, se kterými Adyen dlouhodobě spolupracuje. „Velkou výhodou zvoleného partnerství je, že díky vybrané technologii bude pro e-shopaře u Shoptetu expanze na zahraniční trhy snadnější než kdy dřív. Shoptet Pay totiž nabízí platby ve více než 15 měnách, několika cizích jazycích a umožňuje tak působit až v 35 různých zemích,“ vysvětluje Huba.
Zdroj: tisková zpráva společnosti Shoptet