Foto: Pixabay
„Od samého vzniku Aktinu máme na prvním místě naše klienty a jejich potřeby. Jsou pro nás důležitější, než cokoliv jiného, a od toho se odvíjí naše služby i jejich kvalita,“ vysvětluje motivaci brněnské firmy její zakladatel Michal Hubík. Proto spojil síly s českou taxislužbou a přepravcem zásilek Liftago, zákazníkům v největším moravském městě od května doručuje jejich objednávky ještě tentýž den.
Kvalita bez zbytečného čekání
Takzvané same-day delivery se postupně stává standardem i mezi e-shopy s jídlem a supermarkety. „Aktin je první partner v segmentu sportovní výživy, se kterým jsme uzavřeli podobnou spolupráci. S Liftagem může svým brněnským zákazníkům nabídnout doručení v den objednávky a v čase, který si volí zákazník, s možností sledovat příjezd kurýra online, za cenu běžné dopravy. Zákazník tak získá skvělý servis k a Aktin konkurenční výhodu,“ komentuje start spolupráce ředitel Liftaga Ondřej Krátký.
A právě na nejvyšším možném servisu a kvalitě bez kompromisů postavil Aktin své funkční a fitness potraviny. S tím jde ruku v ruce i jejich co nejrychlejší doručení k zákazníkům,. „Vždy se snažíme naše zboží dostat co nejrychleji k zákazníkovi, proto nám stačí držet skladem jen minimální množství zboží a nové várky produkujeme v menším množství. Znamená to pro nás sice vyšší náklady, jen tak ale mohu být s kvalitou našich produktů opravdu spokojený,“ dodává Hubík. O úspěšnosti jeho strategie hovoří i výsledky za minulý rok, kdy firma dosáhla skokového zisku z několika set tisíc na 13 milionů korun. Veškerý zisk přitom Aktin dává zpět do vývoje svých nových produktů pod značkou Vilgain.
Úspěch s vlastní značkou
Díky svému přístupu dosáhl Aktin jen za rok 2020 obratu čtvrt miliardy korun a stal se českým synonymem pro boření mýtů a zlozvyků ve fitness i kvalitní stravě. Od svého vzniku před deseti lety se Aktin dostal na vrchol ve své kategorii, a to jak v prodeji, tak i coby hlavní fitness autorita skrze svůj Instagram a další sociální sítě. Denně jeho skladem proteče na 30 tisíc položek, stále větší roli přitom hraje řada vlastních funkčních potravin Vilgain. Ačkoli na začátku roku 2020 zastupovala pouhá 2 procenta z celkového prodeje, letos v lednu to už bylo přes 30 procent.
Zdroj: Tisková zpráva společnosti Aktin