Zdroj: Pixabay.com (odkaz)
Společnost Tesla Elona Muska je známá pro své nové technologie či zvládnuté autonomní řízení elektromobilů. Další nespornou výhodou této společnosti je i dokonale nastavený marketing, kterému nemalou měrou pomáhá i zakladatel, Elon Musk. K marketingu společnosti Tesla patří i diskuzní fórum pro stávající uživatele, jehož prostřednictvím se mohou ptát na různé dotazy týkající se elektromobilů Tesla.
Nově se Tesla rozhodla, že místo diskuzního fóra vybuduje vlastní sociální síť, která umožní uživatelům a fanouškům této společnosti sdílet své zážitky, zkušenosti a nebo pořádat akce jménem společnosti Tesla. Nová platforma ponese název Engage a mezi její uživatele a moderátory mají být zahrnuty i členové vedení automobilky. To zaručí, že automobilka bude se svými klienty v úzkém spojení.
Zdroj: Pixbay.com (odkaz)
Každému pak bude umožněno příspěvek komentovat, označovat preference či sdílet, jak to všichni známe z Facebooku. Bude to však mít jednu podmínku – témata se musí držet automobilky a jejich produktů. I když Tesla oznámila, že od 15.března ukončí oficiální diskuzní fórům na svých stránkách, slíbila, že ponechá obsah pro čtení. Nicméně uživatelé těchto elektromobilů si vytvořily bezpočet dalších skupiny na jiných sociálních sítích, které zůstanou beze změny.
Zajímavé je, že samotní uživatelé nejsou z nového nápadu Tesly příliš nadšeni a prosí spíše o zachování stávající platformy. Vyhovuje jim totiž, že jsou zde jednotlivé tématické okruhy přehledně rozdělené a tudíž jednoduše najdou, co potřebují. Oproti tomu tisíce příspěvků je pro ně spíše chaotickou záležitostí. Uvidíme, zda se Tesla nakonec nechá od svých uživatelů přesvědčit a zachová obě platformy.