Zdroj: Pixabay
Jejich hlavní logika je vyrobit jednu univerzální platformu pro všechny místo kompletního vozu. Podle odhadů by o tuto platformu mohly mít zájem automobilka Daimler, Volkswagen, General Motors nebo dokonce German Aerospace Center.
Ředitel REE to doslova popisuje takto: „Pokud chcete změnit vozidlo, je to dominový efekt, musíte de facto vyvinout zcela nový model. Důvod, proč je REE jiné je ten, že jsme základní kámen automobilového světa dneška.“
Výhodou nových modulární platforem od REE je to, že mohou mít prakticky jakýkoliv tvar i velikost. V praxi je to velice jednoduché, REE dodá základní platformu a automobilka si dodělá zbytek. Ušetří tak spousty času, lidských zdrojů a financí.
Některé z platforem, konkrétně P1, P2 a P4 jsou již dokonce testovány v praktických zkouškách. Podle REE je například model P1 určen pro nákladní automobilovou dopravu a má hmotnost 1,3 tuny s tím, že zanechává uhlíkovou stopu o 67% nižší než klasický nákladní vůz.
Zdroj: Business Insider.com (odkaz)