Zdroj: Pixabay
Blíží se doba adventu a davového nakupování vánočních dárků, na což čekají obchodníci a hlavně provozovatelé e-shopů celý rok. Nyní v době koronaviru je poptávka po dárcích z e-shopu ještě větší a vzhledem k tomu, že kamenné prodejny a obchodní centra jsou zavřené, rozhodly se e-shopy, že vlastně ani nepotřebují dávat žádné slevy, jak bylo v minulých letech zvykem.
Nemůžeme se proto těšit na Black Friday a pokud bude, budou slevy o poznání nižší. Další z praktik, které se e-shopy často dopouštějí je nemožnost zaslat věci v košíku jako jednu zásilku za jedno poštovné. Na základě autorské zkušenosti lze uvést příklad: na Mall.cz bylo přidáno do košíku cca 15 drobnějších věcí v celkové hodnotě zhruba 3 500 Kč. Po uvedení poštovného se však objevilo upozornění, že poštovné se musí uhradit za každou položku zvlášť.
Zdroj: Pixabay
To značně navýší cenu objednávky, protože celkové poštovné činilo 1 800 Kč. Na výběr je také osobní odběr za 19 Kč, ale i ten musíte vynásobit počtem položek, tudíž se dostanete na částku 228 Kč. V dřívějších letech bylo samozřejmostí, že zásilka byla odeslána v kuse nebo i když byla rozdělena, bylo účtováno pouze jedno poštovné. Proto si prosím pečlivě zkontrolujte všechny položky včetně poštovného před tím, než jen slepě jedním kliknutím zaplatíte.
Zdroj: Novinky.cz, autorská zkušenost