Foto: Pixabay

Twitter je celosvětově známá a uznávaná sociální síť, která byla založena již v roce 2006 a která se snažila neustále v rámci svých možností přizpůsobovat době. Nyní přišla s další novinkou, která umožní lidem nakupovat přímo během živých přenosů. Tímto krokem se sama společnost označuje za nejmodernější platformu v oblasti sociálních sítí.

V rámci přenosu „Cyber Deals Sunday“, který se má konat ve spolupráci s prodejcem Walmart, mají být nabídnuty velké prodejní akce. Novinkou bude, že během tohoto živého přenosu umožní Twitter uživatelům přímo nakupovat představované zboží. Twitter se tímto chce připojit k všeobecnému trendu zaměřených na nakupování během živých přenosů.

Foto: Pixabay

Společnost Meta, dříve Facebook, již v tomto měsíci oznámily testování funkce „Nakupování naživo pro tvůrce“ pro Facebook. Na Pinterestu byl zase představen nákupní seriál „Pinterest TV“ a YouTube rozšířil svou funkci nakupování v přímém přenosu. Tento trend se prý poprvé objevil v Číně a velice rychle se rozšířil.

V případě Twitteru by mělo být vše rozděleno na několik sekcí na živé video, online katalog a zdroj tweetů. Video pak bude během nakupování přehráváno jako obraz v obraze. Tato novinka však bude prozatím dostupná nejdříve pro uživatele iOS a desktopu. Uživatelé Androidu budou moci nákupní přímý přenos sledovat, ale prozatím nebudou moci využít možnost nákupu.

Vedení Twitteru uvádí, že přenos ve spolupráci se společností Walmart bude zatím „test“, který nechce dále komentovat. Tyto možnosti nakupování během živého přenosu budou nejdříve dostupné přímo jednotlivým značkám a společnostem a teprve po nějaké době budou přístupné i pro běžné uživatele.

Zdroj: The Verge.com (odkaz)