Foto: Pixabay

WhatsApp Pay je jedním ze zdrojů příjmů velice populární chatovací aplikace. Důvodem je, že WhatsApp v současné době stále ještě nenabízí reklamu, i když mateřská společnost Facebook by nějaké příjmy navíc z reklamy uvítala. Nově navíc nabízí společnost WhatsApp v rámci svého WhatsApp Pay i tzv. cashback, který je v tuto chvíli pouze v beta verzi pro zařízení s operačním systémem Android.

Jako první zemí pro testování byla vybrána Indie, kde WhatsApp Pay je založeno na stejném rozhraní Unified Payments Interface (UPI), jako používá i Google Pay. Cashback je často využívaná marketingová metoda v případě, že společnost či platební aplikace chce získat více klientů. To může být i případ WhatsAppu, protože i když je největší komunikační aplikací na Světě, v Indii nemá WhatsApp Pay příliš velké zastoupení.

Foto: Pixabay

Podle serveru WABetaInfo by měl být v testování kód označující jednorázový cashback ve výši 10 jenů, což jsou v přepočtu zhruba 3 Kč. Ty pak obdržíte až 48 hodin po zaplacení. Další vtipnou zprávou je, že cashback dostanete pouze v případě, že službu WhatsApp Pay využíváte poprvé. Při každém dalším použití již nemáte nárok. Jak se však WhatsApp Pay posune do budoucna je v tuto chvíli ve hvězdách.

Zdroj: XDA-Developers.com (odkaz)