Zdroj: Pixabay
Sociální síť Facebook patří k těm největším na světě a již mnoho let si drží svůj typický design. V posledních dnech však vedení společnosti oznámilo, že začalo nabízet svým uživatelům i nový „tmavý“ režim, který je samotnými tvůrci nazýván jako „Nový Facebook.“
Nově Facebook nabízí i tmavý režim, který se v posledních měsících stává velice populární u mnoha aplikací. Facebook však upravil i celkový layout a priority pro jednotlivé záložky. Některé položky jsou teď sloučeny pod jediné okno „Oznámení“. Svůj vývoj zaznamenaly i ikony, které jsou teď výrazně větší.
V novém designu je patrné, že Facebook vybral i důstojnější umístění pro své Skupiny, Stránky a Markteplace, které se nově nacházejí nejen v levé části hned pod odkazem na váš osobní profil, ale také vycentrované přímo v horní liště.
Pro ty, kteří mají zájem o tento nový režim stačí, když v pravém horní rohu kliknou na rozbalovací nabídku, a následně aktivují tmavý režim. Samotný Facebook však tento nový režim stále nazývá beta verzí, proto je možné, že se do budoucna ještě nějakým směrem upraví.
Zdroj: BusinessInsider.com