Foto: Pixabay

V posledních letech neustále roste obliba online nákupů potravin a objednávání jídla z restaurací. Spotřebitelé totiž stále více dávají při nákupu jídla přednost pohodlí. Až 57 % zákazníků preferuje nákup zboží přímo na webových stránkách a 22 % zákazníků nakupuje potraviny online. 

Velké množství restaurací a obchodů s potravinami se ale stále potýká s problémy v oblasti doručení svého zboží přímo zákazníkovi. Snahou společnosti Meta je proto pomoci těmto obchodům a restauracím navázat efektivní spolupráci s rozvážkovými službami. 

Vůbec první povědomí o produktu vzniká ve většině případů na sociálních sítích. Proto reklamy ve spolupráci na Facebooku a Instagramu ještě více propojují prodejce a zákazníky. Zatímco prodejcům umožňuje oslovit mnohem větší počet nakupujících a zvýšit prodej, spotřebitel naopak získá možnost mnohem širší nabídky a možnosti výběru. 

Reklama ve spolupráci navíc uživatelům zmíněných sociálních sítí nabídne pouze ty produkty, které jsou právě dostupné. Uživateli tedy nebude nabídnuto jídlo, které si nebude moci v daný moment objednat. U produktů pak bude uvedena vždy pouze reálná cena, respektive se nemůže stát, že by byl zákazník nepříjemně překvapen jinou konečnou cenou ve svém košíku.

V Česku je partnerem společnosti Meta služba Dámejídlo.cz. Ta je momentálně propojena s více než 6 000 restauracemi a obchody a rozváží ve 170 městech napříč Českou republikou. Ve špičce doručí více než 4 000 objednávek za hodinu. 

Zdroj: tisková zpráva společnosti Meta